Bubbels-zwemschool

Zwemles voor iedereen!

Na de zomervakantie van 2023 zullen we kijken of we weer zeemeermin-zwemmen gaan opstarten. heeft u interesse, mail dan naar info@bubbels-zwemschool.nl

Zeemeerminnen,

Wie heeft zich nu nooit afgevraagd hoe het zou zijn, om eens te zwemmen als een zeemeermin.

Bij ons is dat nu mogelijk, het zwemmen als een zeemeermin is overgewaaid uit Amerika. Wij zijn nog één van de weinigen die gebruik mogen maken van de FinFun Mermaid Tail en een monovin. Je waant je Ariël en dat geeft een uniek vrij gevoel.

Heb jij je A- en B-diploma, dan kun je meedoen aan een zeemeerminworkshop en leer je omgaan met deze materialen. Na deze "les" van ca. 1  uur ontvang je een echt zeemeerminzwemdiploma !

Wie wil dit nu niet? Vraag informatie op via info@bubbels-zwemschool.nl

Wil je een verjaardagspartijtje met een aantal vriendinnen of vriendjes dan is dat ook mogelijk..

Vraag naar de mogelijkheden op bovenstaand email adres.

De workshop wordt gegeven  op zaterdagavond of de zondagmiddag, bij minimaal 6 kinderen.

Lesduur: ruim 1   uur

Kosten: € ............ p.p. bij minimaal 7 kinderen; inclusief gebruik van zeemeerminstaart, vin, zwembril en diploma (prijzen worden later bekend gemaakt)

Zeemeerminpartijtjes voor kinderen met minimaal het B-diploma

Partijtjes op aanvraag op de zaterdagavond (vroeg) of de zondagmiddag, maximaal 10 kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 12 jaar